EduVR • Termeni și Condiții

Utilizarea platformei www.eduvr.md și plățile online pentru sesiunile enciclopedice VR.

TERMENI ȘI CONDIȚII

Prezenții Termeni și Condiții de utilizare a platformei online www.eduvr.md sunt aplicabile plăților efectuate pentru serviciile educaționale oferite de compania „Viam Supervadet Vadens” SRL.

Serviciul prestat: Sesiuni enciclopedice VR (Realitate Virtuală) educativ-distractive pentru copii, pe lângă instituțiile de învățământ, în timpul activităților extracurriculare din cadrul programului cu ore prelungite.

Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, vă recomandăm familiarizarea cu atenție a Termenilor și Condițiilor prezentate. Ne rezervăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi, fără o notificare prealabilă.

1. DISPOZIȚII GENERALE

Acest site este deținut de „Viam Supervadet Vadens” SRL. La efectuarea plății pe site, Utilizatorul (Părintele/Reprezentantul legal) acceptă Termenii și Condițiile de prestare a serviciilor, bazați pe legislația Republicii Moldova (în continuare – Termeni și Condiții) prezentate mai jos.

Utilizarea website-ului presupune acceptarea Termenilor și Condițiilor propuse de către „Viam Supervadet Vadens” SRL, în conformitate cu Legea nr.284/2004 privind Comerțul Electronic. Relațiile dintre client și prestator sunt stabilite în baza Legii nr.105/2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului și a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.

Prestatorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile date, iar Clientul este obligat să monitorizeze modificările.

2. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prin utilizarea site-ului www.eduvr.md, sunteți de acord în mod automat cu colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal, care sunt necesare pentru procesarea plății și identificarea copilului pentru participarea la sesiune.

Datele personale (Nume elev, Prenume elev, Clasa, Școala, Email părinte, Telefon) se prelucrează doar pentru scopuri legitime:

Toată informația ce conține date cu caracter personal este stocată și utilizată doar pentru perioada necesară atingerii scopurilor pentru care a fost colectată și în conformitate cu prevederile stabilite de Legea nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal.

Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat. Transmiterea datelor pe internet sau prin rețea wireless nu poate fi protejată în totalitate, însă site-ul utilizează conexiuni securizate (SSL).

3. ÎNREGISTRAREA ȘI ACHITAREA SERVICIILOR

Achitarea serviciilor se efectuează în avans sau în ziua desfășurării evenimentului (în cazuri exceptionale), exclusiv online prin intermediul site-ului.

Achitarea comenzilor este posibilă cu cardul de plată (Visa, Mastercard), sau prin intermediul sistemului de plăți instant MIA. La efectuarea plății veți primi confirmarea tranzacției pe email, care servește drept dovadă a achitării.

Plata online se face în condiții de siguranță maximă, folosind ca instrument de plată cardul bancar sau aplicațiile mobile de banking. Procesatorul de plată (maib) folosește un sistem securizat, bazat pe ultima versiune a standardului de securitate 3D-Secure. Aceasta presupune redirecționarea utilizatorului, în momentul efectuării plății, pe o pagină securizată maib, unde autentificarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de unică folosință.

Important: „Viam Supervadet Vadens” SRL nu stochează datele cardului dumneavoastră. Transferul acestor informații se face direct prin serverele securizate ale băncii.

4. PRESTAREA SERVICIILOR (LIVRAREA)

Dat fiind specificul activității (servicii educaționale extracurriculare prestate fizic), nu există o livrare prin curier a unor bunuri materiale.

În cazul în care, din motive tehnice sau organizatorice (ex: calamități naturale, situații de forță majoră), sesiunea nu poate avea loc, aceasta va fi reprogramată sau banii vor fi returnați conform punctului 5.

5. POLITICA DE RETUR ȘI ANULARE

Conform legislației în vigoare, consumatorul are dreptul de a solicita returnarea mijloacelor bănești în următoarele situații:

Termenul de solicitare: Cererea de retur poate fi făcută înainte de eveniment sau în termen de 14 zile calendaristice după data evenimentului, dacă serviciul nu a fost utilizat.

Procedura de retur:

  1. Clientul contactează prestatorul la telefon +373 79 352 810.
  2. Se indică datele tranzacției (Data, Suma, Numele Elevului, Școala).
  3. Rambursarea mijloacelor bănești se efectuează doar pe cardul de plată care a fost folosit pentru achiziție.
  4. Termenul de procesare a cererii și returnare a banilor este de 3-14 zile lucrătoare, în funcție de procedurile bancare.

Atenție: Serviciile deja prestate (copilul a participat la vizionare) nu pot fi supuse returului, decât în cazul unor reclamații justificate privind calitatea serviciului, analizate individual.

6. POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Datele personale colectate (Nume, Prenume, Telefon, Email) sunt utilizate exclusiv pentru:

Furnizorul nu va dezvălui unei terțe părți datele deținute, fără acordul persoanelor vizate, cu excepția autorităților publice competente, în condițiile legii. Furnizorul nu colectează informații referitoare la cardurile bancare (număr, CVV), acestea fiind procesate exclusiv de bancă.

7. DATELE DE CONTACT

Pentru orice întrebări, reclamații sau solicitări de retur, ne puteți contacta: